Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:
1: «ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ- “ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ” ΙΙ,13»
ΚΕΙΜΕΝΟ: «Ο ΔΕ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ... ΕΙ ΤΙΣ ΠΑΙΔΟΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΟΡΕΓΟΜΕΝΟΣ ΦΑΝΕΙΗ,ΑΙΣΧΙΣΤΟΝ ΤΟΥΤΟ ΘΕΙΣ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΕΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙ ΜΗΔΕΝ ΗΤΤΟΝ ΕΡΑΣΤΑΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΠΕΧΕΣΘΑΙ Ή ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΩΝ Ή ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΑΔΕΛΦΩΝ ΕΙΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΑ ΑΠΕΧΟΝΤΑΙ»._
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: «Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ...ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΩΜΑ,ΕΠΕΙΔΗ <Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ> ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΙΣΧΡΟ,ΕΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΟΙ “ΕΡΑΣΤΕΣ”- ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΩΜΑΤΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ- “ΕΡΩΜΕΝΟΥΣ” ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ,ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ»._
2: «ΑΙΛΙΑΝΟΥ – “ΠΟΙΚΙΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ”,ΙΙΙ 12».
ΚΕΙΜΕΝΟ: «ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ ΔΕ ΕΡΩΣ ΑΙΣΧΡΟΝ ΟΥΚ ΕΙΔΕΝ,ΕΙΤΕ ΓΑΡ ΜΕΙΡΑΚΙΟΝ ΕΤΟΛΜΗΣΕΝ ΥΒΡΙΝ ΥΠΟΜΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΕΡΑΣΤΗΣ ΥΒΡΙΣΑΙ,ΑΛΛ΄ΟΥΔΕΤΕΡΟΙΣ ΕΛΥΣΙΤΕΛΗΣΕ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΜΕΙΝΑΙ,Ή ΓΑΡ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΑΠΗΛΛΑΓΗΣΑΝ Ή ΚΑΙ ΕΤΙ ΘΕΡΜΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΑΥΤΩΝ»._
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: «Ο ΣΠΑΡΤΙΑΚΟΣ “ΕΡΩΤΑΣ”- ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ- “ΕΡΑΣΤΟΥ” ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΟΥ – “ΕΡΩΜΕΝΟΥ” ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΤΑΝ ΑΙΣΧΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΡΚΙΚΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΤΟ “ΕΡΩΜΕΝΟΝ” ΠΑΙΔΙΟΝ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΔΕΧΘΗ ΑΣΕΛΓΕΙΑ,ΚΑΙ ΕΑΝ Ο “ΕΡΑΣΤΗΣ” ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΔΕΧΘΗ ΑΣΕΛΓΕΙΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΤΕΛΕΙΩΝΕ ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ,ΔΙΟΤΙ Ή ΕΞΟΡΙΖΟΝΤΑΝ Ή ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΠΙΒΟΛΗ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ»._
3: «ΑΘΗΝΑΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: ΠΛΑΤΩΝΟΣ “ΝΟΜΟΙ 636C”»._
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΝΝΟΗΤΕΟΝ ΟΤΙ ΤΑ ΘΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΤΩΝ ΑΡΡΕΝΩΝ ΦΥΣΕΙ ΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΙΟΥΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ Η ΠΕΡΙ ΤΑΥΤΑ ΗΔΟΝΗ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΑΠΟΔΕΔΟΣΘΑΙ ΔΟΚΕΙ,ΑΡΡΕΝΩΝ ΔΕ ΠΡΟΣ ΑΡΡΕΝΑΣ Ή ΘΗΛΕΙΩΝ ΠΡΟΣ ΘΗΛΕΙΑΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ»._
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΦΥΣΗ ΠΑΡΟΡΜΑ ΤΑ ΘΗΛΥΚΑ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΕΙΣ ΑΥΤΑ Η ΗΔΟΝΗ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ,ΕΝΩ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΗ ΣΑΡΚΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΑΡΣΕΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΗΛΥΚΩΝ ΜΕ ΤΑ ΘΗΛΥΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ»._
4: «ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.ΑΘΗΝΑΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ. “ΑΙΣΧΙΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΙΜΑΡΧΟΥ”».
ΚΕΙΜΕΝΟ: «ΕΑΝ ΤΙΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΕΤΑΙΡΗΣΕΙ,ΜΗ ΕΞΕΣΤΩ ΑΥΤΩ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ,ΜΗΔ΄ΙΕΡΟΣΥΝΗΝ ΙΕΡΑΣΣΑΣΘΑΙ,ΜΗΔΕ ΣΥΝΔΙΚΗΣΑΙ ΤΩ ΔΗΜΩ,ΜΗΔΕ ΑΡΧΗΝ ΑΡΧΕΤΩ ΜΗΔΕΜΙΑΝ,ΜΗΤΕ ΕΝΔΗΜΟΝ ΜΗΤΕ ΥΠΕΡΟΡΙΟΝ,ΜΗΤΕ ΚΛΗΡΩΤΗΝ ΜΗΤΕ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΝ,ΜΗΔ΄ΕΠΙ ΚΥΡΥΚΕΙΑΝ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΣΘΩ,ΜΗΔΕ ΓΝΩΜΗΝ ΛΕΓΕΤΩ,ΜΗΔΕ ΕΙΣ ΤΑ ΔΗΜΟΤΕΛΗ ΙΕΡΑ ΕΙΣΙΤΩ,ΜΗΔΕ ΕΝ ΤΑΙΣ ΚΟΙΝΑΙΣ ΣΤΕΦΑΝΟΦΟΡΙΑΙΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥΣΘΩ,ΜΗΔ΄ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΕΡΡΑΝΤΙΡΙΩΝ ΠΑΡΕΝΕΣΘΩ.ΕΑΝ ΔΕ ΤΙΣ ΤΑΥΤΑ ΠΟΙΗ,ΚΑΤΑΓΝΩΣΘΕΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΝ,ΘΑΝΑΤΩ ΖΗΜΙΟΥΣΘΩ»._
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: «ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ Ή ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ,ΤΟΤΕ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΝΩΝ,
ΗΤΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
Α: ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΝΕΑ ΑΡΧΟΝΤΕΣ._
Β: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΙΕΡΕΑΣ._
Γ: ΝΑ ΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΚΗ._
Δ: ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΞΙΩΜΑ Ή ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΕΝΤΟΣ Ή ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ._
Ε: ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΣ._
ΣΤ: ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ,ΗΤΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ._
Ζ: ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ._
Η: ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΕΦΑΝΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΣΤΕΦΑΝΟΦΟΡΙΩΝ._
Θ: ΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΞΑΓΝΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΡΑΝΤΙΣΜΑ._
ΕΑΝ ΔΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΒΕΙ ΤΙΣ ΩΣ ΑΝΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ,ΚΑΙ ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ,ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ»._

Δημοφιλείς αναρτήσεις