Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΟΟΛΑ ΚΑΙ ΟΟΛΙΒΑ ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΚΗ ΠΟΡΝΟ-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ! Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ‘ΑΝΩΝΥΜΟ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗ


ΟΟΛΑ ΚΑΙ ΟΟΛΙΒΑ ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΚΗ ΠΟΡΝΟ-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ!
Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ‘ΑΝΩΝΥΜΟ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗ’:
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

http://www.metanastis.com/KALOPOULOS.htm
***Ο Θεός, βλέπει την Εκκλησία Του, (τόσο την αρχαία πιστή Ισραηλιτική, όσο και την σύγχρονη Χριστιανική), τρυφερά ως μια σύζυγο. Γι αυτό ανθρωποπαθώς ονομάζει τον εαυτό Του «ζηλιάρη». To τι εννοεί ο Θεός αποκαλώντας έτσι τον εαυτό Του, γίνεται εμφανές, στο εδάφιο Ιερεμίας 3/γ΄ 20: «Όπως η άπιστη γυναίκα απατά, προδίδει και εγκαταλείπει τον σύζυγό της, έτσι απάτησε, πρόδωσε και εγκατέλειψε και εμένα (τον Θεό) ο Ισραηλιτικός λαός».Ομοίως, ενώ οι Ισραηλίτες σε πλήθος εδάφια αναφέρονται ως άπιστη γυναίκα, η Χριστιανική Εκκλησία αναφέρεται ως αγνή και πιστή νύμφη του Χριστού (Αποκάλυψη κα΄ 2, 9). Όπως λέει και ο Θεοδώρητος, «Ο ζήλος λοιπόν, είναι δηλωτικός της αγάπης» του Θεού προς την Εκκλησία. (Θεοδωρήτου Κύρου Απορα, Εις την Έξοδον, Ερώτ. ΛΘ΄ [39] PG 80, 264D-265C). Η απάντηση έχει δοθεί από την αρχαιότητα σε αυτό. Πού να το ξέρετε όμως εσείς;

..................................

Να είσαι καλά φίλε Ανώνυμε που μας διαφώτισες! Αυτό που δεν μας λες όμως είναι γιατί ο Γιαχβε είναι επικίνδυνα ερωτευμένος με συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων ποδοπατώντας τους υπολοίπους. Ε αυτό δεν ταιριάζει ούτε και στον πιο χαμηλών προδιαγραφών θεό!
Δεν σου κρύβω ότι αρχίζω και κουράζομαι, αλλιώς θα σου επισήμαινα πολλά περισσότερα. Για τους αναγνώστες μου όμως που περιμένουν μια αξιοπρεπή απάντηση στα αεράτα θεολογήματά σου, θα παραθέσω σύντομα τον παράξενο θεϊκό έρωτα του Γιαχβέ με δυο πόρνες, την Οολά και την Οολιβά!
  Απολαύστε θεϊκό ερωτικό λόγο, ήθος και πάθος:
«Κάποτε άνθρωπε υπήρχαν δυο αδελφές, οι οποίες ήταν πόρνες από τα νιάτα τους στην Αίγυπτο. Εκεί τους χάιδεψαν για πρώτη φορά τα παρθενικά τους στήθια. Η μεγαλύτερη που ονομαζόταν Οολά ήταν η Σαμάρια και η αδελφή της Οολιβά ήταν η Ιερουσαλήμ. Τις πήρα και τις δυο γυναίκες μου και μου γέννησαν αγόρια και κορίτσια. Αλλά η Οολά ενώ ήταν γυναίκα μου έγινε πόρνη και με πάθος αγάπησε ξανά τους εραστές της τους αγάπησε όλους με πάθος πλάγιαζε μαζί τους και της θώπευαν τα στήθη και ασελγούσαν πάνω της. Η αδελφή της Οολιβά αν και τα είδε αυτά έπεσε κι αυτή στην διαφθορά πιο πολύ από εκείνη και επιδόθηκε στις πορνικές πράξεις.
  Έτσι σιχάθηκα την Οολιβά, όπως είχα σιχαθεί και την αδελφή της, γιατί συμπεριφέρθηκε όπως τότε που ήταν πόρνη στην Αίγυπτο. Τότε που είχε αγαπήσει με πάθος τους εραστές της, που το γεννητικό τους μόριο (!) ήταν σαν του όνου (γαϊδουρινό! Στους Ο΄ διαβάζουμε: αιδοία ίππων τα αιδοία αυτών) και ο οργασμός τους ήταν σαν των άλογων, (Μασ. η ρεύσις αυτών ρεύσις ίππων! ομολογουμένως ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες!). Ξανάρχισε την ανηθικότητα (η Οολιβά) όπως τότε που οι Αιγύπτιοι έπαιζαν με τα στήθια της. Γι αυτό Οολιβά θα φέρω από παντού τους εραστές σου εναντίον σου και θα σου κόψουν την μύτη και τ' αυτιά θα σε λογχίσουν θα σου πάρουν τ' αγόρια και τα κορίτσια σου και θα σε αφήσουν εντελώς γυμνή. Ακολούθησες τον δρόμο της αδελφή σου και εγώ θα σου δώσω να πιεις το ίδιο μ' αυτήν ποτήρι, ποτήρι γεμάτο τρόμο και φρίκη, θα το πιεις και θα το στραγγίξεις θα ρουφήξεις και τα σπασμένα κομμάτια του κι αυτά θα σου ξεσκίσουν τα στήθη, γιατί εγώ ο Κύριος μίλησα». (Β.Β.) Ιεζεκιήλ 23.1-34
  Όλες αυτές οι γελοίες αθυροστομίες, αποτελούν αισχρά ξεσπάσματα αφιονισμένων ιερέων. Πρόκειται σαφώς για αρχαία ηλίθια χυδαιολογήματα. Τα λόγια αυτά δεν είναι λόγια θυμωμένου εραστή. Πρόκειται για ξεδιάντροπη καθαρά πορνογραφική περιγραφή και κακόγουστο εκχυδαϊσμό, που συνδυασμένη με την αδιανόητα σκληρή φαλλοκρατική εκδίκηση, ταιριάζει μάλλον σε σαδιστικό ξέσπασμα εξοργισμένου νταβατζή.
Μου έρχεται στο νου η θαρραλέα εκείνη γυναίκα, η φίλη καθηγήτρια κοινωνιολογίας Μαρία Τζάνη, που κάποτε δικάστηκε (και βέβαια αθωώθηκε) επειδή ούτε λίγο ούτε πολύ, αποκάλεσε την Βίβλο πορνογράφημα! Με τις συγκεκριμένες εικόνες με τα αλογίσια αιδοία και τα γαϊδουρινά μόρια, τις ρεύσεις των άλογων και τα ξεσκισμένα σωθικά δικαιώνεται νομίζω ο χαρακτηρισμός της στην κυριολεξία.
Συγγνώμη αν υπερβάλω, όμως και οι πιο πληγωμένοι εραστές ακόμα κι αν έχουν βαθύτατα ή και θανάσιμα πληγωθεί, δεν φτάνουν σε τέτοια παράλογα άκρα εκδίκησης να θέλουν να ποτίσουν την αγαπημένη τους σπασμένα γυαλιά! Κάτι δεν πάει καλά με τον θεό της Βίβλου, πρέπει να το παραδεχθείς! Όλο αυτό το κατασκότεινο πάθος δεν σε ενοχλεί που πρέπει να τ' αποδόσεις στον Πανάγαθο θεό σου; Αλήθεια που βλέπεις τώρα τον Πανάγαθο Ανώνυμε;
Δεν ξέρω εσύ, αλλά εγώ δυσφορώ αφάνταστα! Δεν νομίζεις ότι δεν είναι και πολύ θεϊκά όλα αυτά; Δεν το νιώθεις ότι δεν είναι ιδιαίτερα θεϊκό, να προσκολλάται έτσι παράφορα οποιαδήποτε θεότητα σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων! Για το θεό όλοι οι άνθρωποι θα έπρεπε να είναι το ίδιο αξιολύπητοι ή αξιαγάπητοι! Σήμερα γνωρίζουμε ότι οι διαφορές στον χαρακτήρα των ανθρώπων, ορίζονται πολύ πριν ακόμα αυτοί γεννηθούν, από κληρονομικότητα, και στη συνέχεια από την περιρρέουσα παιδεία και τις ιστορικές συγκυρίες, πόλεμους, ειρήνη, ευημερία ή ανέχεια! Που να τα μάθει όμως όλα αυτά στην έρημο ο ασιάτης θεός της Βίβλου;


M. Καλόπουλος

Βλέπε ολόκληρη την απάντηση:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ‘ΑΝΩΝΥΜΟ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗ’


Δημοφιλείς αναρτήσεις