Ἐνθαῦτα Θεμιστοκλέης ὡς ἑσσοῦτο τῇ γνώμῃ ὑπὸ τῶν Πελοποννησίων, λαθὼν ἐξέρχεται ἐκ τοῦ συνεδρίου, ἐξελθὼν δὲ πέμπει ἐς τὸ στρατόπεδον τὸ Μήδων ἄνδρα πλοίῳ, ἐντειλάμενος τὰ λέγειν χρεόν, τῷ οὔνομα μὲν ἦν Σίκιννος, οἰκέτης δὲ καὶ παιδαγωγὸς ἦν τῶν Θεμιστοκλέος παίδων· τὸν δὴ ὕστερον τούτων τῶν πρηγμάτων ὁ Θεμιστοκλέης Θεσπιέα τε ἐποίησε, ὡς ἐπεδέκοντο οἱ Θεσπιέες πολιήτας, καὶ χρήμασι ὄλβιον. Ὃς τότε πλοίῳ ἀπικόμενος ἔλεγε πρὸς τοὺς στρατηγοὺς τῶν βαρβάρων τάδε· «Ἔπεμψέ με ὁ στρατηγὸς ὁ Ἀθηναίων λάθρῃ τῶν ἄλλων Ἑλλήνων (τυγχάνει γὰρ φρονέων τὰ βασιλέος καὶ βουλόμενος μᾶλλον τὰ ὑμέτερα κατύπερθε γίνεσθαι ἣ τὰ τῶν Ἑλλήνων πρήγματα φράσοντα ὅτι οἱ Ἕλληνες δρησμὸν βουλεύονται καταρρωδηκότες, καὶ νῦν παρέχει κάλλιστον ὑμέας ἔργον ἁπάντων ἐξεργάσασθαι, ἢν μὴ περιίδητε διαδράντας αὐτούς. Οὔτε γὰρ ἀλλήλοισι ὁμοφρονέουσι οὔτ’ ἔτι ἀντιστήσονται ὑμῖν, πρὸς ἑωυτούς τέ «σφεας ὄψεσθε ναυμαχέοντας, τούς <τε> τὰ ὑμέτερα φρονέοντας καὶ τοὺς μή.» Ὁ μὲν ταῦτά σφι σημήνας ἐκποδὼν ἀπαλλάσσετο.
υπήρχαν Κοτσαμπάσηδες, ούτε Γερμανοτσολιάδες αλλά μόνο μεμονωμένοι Εφιάλτες, γιατί η κυρίαρχη αντίληψη ήταν: «Οποιος αγαπάει τη ζωή του και την περιουσία του περισσότερο απ’ την ελευθερία του, του αξίζει να είναι δούλος».
Η προσπάθεια διαστρέβλωσης της ιστορίας, από εκείνους, που καμώνονται πως την υπερασπίζονται, είναι κι αυτή ένα δείγμα της κατάντιας της πολιτικής στη χώρα μας. Αντί να ενθουσιάσουν και να κινητοποιήσουν το λαό μας λέγοντάς του την αλήθεια, αντί να του πουν ότι είμαστε σε πόλεμο και ότι στον πόλεμο ισχύει το «ο νικητής επιβάλει στον ηττημένο τη βούλησή του», του βάζουν οι ίδιοι το σουγιά στο λαιμό, απαιτώντας από τον ελληνικό λαό, να δεχτεί να γίνει δούλος για να μη χάσει το τζιπ του, το κινητό του, το iPad του κι εκείνοι την καρέκλα του ηγεμόνα-πραίτορα.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΕΒΡΑΙΚΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΙΑ.
Υ.Γ